شوکه شدن لیونل مسی از بدل باورنکردنی رونالدینیو +تصاویر
از همه رنگ
به وبلاگ من خوش آمدید

طرفدار کدومی؟خودم مسی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نظر و خبر و آدرس nazarvakhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 1532
بازدید کل : 46325
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

<

آمار مطالب

کل مطالب : 108
کل نظرات : 35

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 1532
بازدید سال : 2993
بازدید کلی : 46325
شوکه شدن لیونل مسی از بدل باورنکردنی رونالدینیو +تصاویر

در حالی تیم ملی آرژانتین عصر روز گذشته در ورزشگاه ایندیپندنسیا تمرینات خود را جهت آماده سازی برای دیدار مقابل بوسنی برگزار کرد که در جریان تمرینات هواداری وارد زمین شد تا مسی را ببیند.

جام جهانی همواره حاشیه های جالبی را به خود دیده است اما نکته عجیب و باورنکردنی در مورد این هوادار شباهت فوق العاده او به رونالدینیو، ستاره برزیلی و دوست مسی بود که باعث شوکه شدن این ستاره آرژانتینی شد.

شوک شدن لیونل مسی از بدل باورنکردنی رونالدینیو +تصاویر

شوک شدن لیونل مسی از بدل باورنکردنی رونالدینیو +تصاویر

شوک شدن لیونل مسی از بدل باورنکردنی رونالدینیو +تصاویر

تعداد بازدید از این مطلب: 1032
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سحر قریشی موهای خود را تراشید/عکس

 

 سحر قریشی موهای خود را تراشید

سحر قریشی بازیگر 27 ساله سینما موهای خود را در برای صحنه ای از فیلم "6 دی" تراشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جایگزین اتومبیل پراید را دیده اید؟ +تصاویر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه امسال خط تولید سراتو راه‌اندازی می‌شود، گفت: تولید خودروها با قیمت‌های فعلی زیان‌ده است.

سعید مدنی در حاشیه مراسم اعلام نام محصولات جدید این شرکت، اظهار کرد: در سال ۹۱ و ۹۲ تولید محصولات زیان‌ده بوده و امسال نیز در صورت عدم اصلاح قیمت‌ها زیان سنگینی را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان این‌که درباره قیمت خودرو اظهارنظر نکرده و آن‌را به شورای رقابت و وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با ابلاغ فرمول جدید قیمت‌گذاری ممکن است افزایش قیمت ناچیزی داشته باشیم.

خودرویی که قرار است جایگزین پراید شود +تصاویر

مدنی در رابطه با فعالیت دلالان و واسطه‌ها در بازار خودرو اظهار کرد: ظرف دو سال گذشته حجم تولید به دلیل مساعد نبودن فضای کسب و کار کاهش یافت و تقاضای انباشته شده در سال جاری خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: به همین دلیل برای پاسخ به این تقاضا افزایش تولید را در دستور کار قرار داده‌ایم که در کنار آن موضوع خودروهای فرسوده نیز وجود داشته و ظرفیت تولید باید افزایش یابد.

مدیرعامل سایپا با بیان این‌که برای تنظیم بازار فروش فوری محصولات در دستور کار است، تصریح کرد:‌ فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو فرمول مناسبی است و طبق این فرمول خودروسازان می‌توانند با افزایش کیفیت محصولات خود مجوز افزایش قیمت را نیز کسب کنند.

مدنی درباره میزان تولید این شرکت اظهار کرد: میزان تولید سایپا در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال به طور میانگین ۵۰ درصد بیشتر از میانگین تولید سال گذشته بوده است.

وی با بیان این‌که در سال جاری صادرات قطعات به صورت سی‌کی‌دی به ونزوئلا و عراق و همچنین در صورت ثبات در سوریه در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد:‌ همچنین خودروهای تولیدی به کشورهایی چون مصر، نیجریه، آذربایجان و ۳۰ کشور دیگر صادر خواهد شد.

خودرویی که قرار است جایگزین پراید شود +تصاویر

مدیرعامل سایپا افزود: خودروی سایپا ۲۳۲ با نام جدید ساینا و همچنین تیبا ۲ به تدریج جایگزین پراید خواهند شد البته تفاوت قیمت این خودروها با پراید حداکثر ۳۰ تا ۴۰ درصد و به طور میانگین ۲۹ میلیون تومان خواهد بود.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی ما صادرات ۵۰ هزار دستگاه خودرو به صورت سی‌کی‌دی و سی‌بی‌یو در سال جاری است، تصریح کرد: ‌برنامه تولید امسال ۵۰۰ هزار دستگاه است که سعی می‌کنیم آن‌را به ۶۰۰ هزار دستگاه برسانیم.

مدنی در رابطه با فعال سازی پایگاه‌های ساخت خودرو در آمریکای لاتین گفت: برخی از خودروهای ما در کشورهای دیگر خریدار دارد بنابراین حتی اگر تولید این خودروها در داخل کشور متوقف شود خطوط تولید آن در خارج از کشور ایجاد و به مشتریان خارجی تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان این‌که با این کار قطعه‌سازان داخلی در این حوزه همچنان فعال خواهند بود، تصریح کرد: به طور معمول ترجیح می‌دهیم خودروهای کامل را صادر کنیم البته در برخی کشورها به دلیل قوانین تعرفه‌ای صادرات خودروی آماده به صرفه نیست که در این زمینه صادرات سی‌کی‌دی و مونتاژ کاری در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، خودروسازان از این پس سرمایه‌گذاری جدیدی در خارج از کشور نداشته و خطوط تولید جدید با سرمایه‌گذاری داخلی خود این کشورها و با مشاوره فنی، اجرایی و ارسال قطعات ایرانی صورت خواهد گرفت.

مدنی با بیان این‌که خودروهای چینی بخش بسیار محدودی از سبد محصولات ما را تشکیل خواهند داد، تصریح کرد: ‌خط تولید سراتو در حال راه‌اندازی است و علاوه بر کیا با رنو و نیسان درحال همکاری هستیم ضمن آن‌که مذاکرات با کشورهای دیگر نیز در جریان است.

به گفته وی، شرکت چینی چانگان به صورت مستقیم در ایران سرمایه‌گذاری کرده و امکان خرید سهام سایپا را نیز خواهد داشت

تعداد بازدید از این مطلب: 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تولد پسر علی کریمی + عکس
علی کریمی ، بازیکن محبوب فوتبال ایران در روز تولد پسر کوچک ترش، تصویری از وی و برادرش را روی اینستاگرام گذاشته است و نوشته: «تولدت مبارک آقا هیرسا! عزیزم.»

 جشن تولد پسر کوچک علی کریمی

تعداد بازدید از این مطلب: 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


علی دایی لای درب مازراتی ؛ عكس

خبرنگاران هنگام خروج سرمربی پرسپولیس از باشگاه راهش را سد كردند و او را مجبور كردند به سوال هایشان پاسخ دهد.

 سال گذشته در این روزها علی دایی بیشتر وقتش را با محمد رویانیان می‌ گذراند، مدیر سابق باشگاه پرسپولیس که حالا معلوم نیست در کدام گوشه دنیاست. اما دایی هست، سر و مر گنده مثل شیر.

 سرمربی پرسپولیس روز سه شنبه بعد از مدت ها غیبت در محافل عمومی با حضور در باشگاه پرسپولیس تصادفا در جمع خبرنگاران قرار گرفت. دایی که با خودروی گرانقیمتش در باشگاه حاضر شده بود روز شلوغی را پشت سر گذاشت و با 4 بازیکن مختلف مذاکره کرد تا نشان بدهد از همان اول کار دوست دارد گرد و خاک کند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود